گفتم..........گفتی
نوشته شده توسط : پسر اینترنتی

                                                                                           

      

 

 

گفتم : تو ش‍‍‍‍ـیرین منی.

 

 

گفتی : تو فرهـادی مگر؟

 

 

گفتم : خرابت می شـوم.

 

 

 

گفتی : تو آبـادی مگـر؟

 

 

گفتم : ندادی دل به من.

 

 

 

گفتی : تو جان دادی مگر؟

 

 

گفتم : ز کـویت مـی روم.

 

 

 

 گفتی :تو آزادی مگـر؟

 

 

گفتم : فراموشم مکن.

                               گفتی : تو در یادی مگر؟ 
                                 
                                                       
                                                                                                                                                                                                                            گفتم و گفتی... .     

 





:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 29 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست